Személyes átvétel az üzletben (nincs szállítási díj). Fizetni, készpénzzel és Bankkártyával lehet. Az átvétel napjáról, e-mail-ben értesítünk.
Kiszállítás:
A csomagot a Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja házhoz, illetve az általad kiválasztott PostaPontra a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül.
Miért érdemes a PostaPontot választani?
A PostaPont hálózattal egy új, kényelmes, országszerte 2600 Postán, 270 Coop üzletben és 125 MOL benzinkúton hozzáférhető csomagátvételi módot vehetsz igénybe.
Az ország legkiterjedtebb hálózata áll rendelkezésedre, széleskörű elérhetőséggel.
Nem kell magánküldeményeid munkahelyedre kérned.
A legtöbb MOL benzinkúton található PostaPont 0-24 órás átvételi lehetőséget biztosít.
SMS-ben vagy e-mailben – ahogy Te szeretnéd – értesítünk a küldemény érkezéséről.
A PostaPontokon is fizethetsz bankkártyával.
Visszavonásig:
Szállításidíjak
Utánvételes rendelés esetén, 25 000.-Ft.-ig:
- MPL Csomagautomata: 1 500 Ft / szállításidíj: 1 000 Ft. utánvétdíj: 500 Ft./
- MPL CsomagPont: 1 500 Ft / szállításidíj: 1 000 Ft. utánvétdíj: 500 Ft./
- MPL Postán maradó: 1 500 Ft / szállításidíj: 1 000 Ft. utánvétdíj: 500 Ft./
- MPL Házhozszállítás: 1 800 Ft / szállításidíj: 1 300 Ft. utánvétdíj: 500 Ft./
Bankkártyás fizetés /SimplePay/ esetén, 25 000.-Ft.-ig:
- MPL Csomagautomata: 1 000 Ft
- MPL CsomagPont: 1 000 Ft
- MPL Postán maradó: 1 000 Ft
- MPL Házhozszállítás: 1 300 Ft
Utánvételes rendelés esetén, 25 000.-Ft. felett:
- MPL Csomagautomata: 500 Ft / szállításidíj: 0 Ft. utánvétdíj: 500 Ft./
- MPL CsomagPont: 500 Ft / szállításidíj: 0 Ft. utánvétdíj: 500 Ft./
- MPL Postán maradó: 500 Ft / szállításidíj: 0 Ft. utánvétdíj: 500 Ft./
- MPL Házhozszállítás: 500 Ft / szállításidíj: 0 Ft. utánvétdíj: 500 Ft./
Bankkártyás fizetés /SimplePay/ esetén, 25 000.-Ft. felett:
- MPL Csomagautomata: 0 Ft
- MPL CsomagPont: 0 Ft
- MPL Postán maradó: 0 Ft
- MPL Házhozszállítás: 0 Ft
Boltunkban (nincs szállítási díj). Fizetni, készpénzzel és Bankkártyával lehet. Az átvétel napjáról, e-mail-ben értesítünk.
Viszonteladóknak:
Bankkártyás fizetés /SimplePay/ esetén:
- 50.000 Ft.-ig 2 000 Ft
- 50.000 Ft. felett 0 Ft
Minden más esetben / halasztott utalás, utánvét/: 2 000 Ft.
Szállítási határidők
Amennyiben a megrendelt termékek üzletünkben elérhetőek, és 14:00 óráig leadtad a rendelést, még aznap postázzuk a csomagod.
Elérhető fizetési módok
Elérhető fizetési módok
Az alábbi módokon tudod kifizetni leadott megrendelést, szállítási/átvételi módonként:
Elérhető fizetési módok csomagküldés esetén
- Bankkártyás fizetés most, /SimplePay/
- Utánvét, fizetés a futárnál készpénzben vagy bankkártyával! A bankkártyával történő fizetés vásárlásnak minősül!
Elérhető fizetési módok Posta Pontokon
(Posták és MOL kutak)
- Bankkártyás fizetés most, /SimplePay/
- Utánvét, fizetés a Posta Pontokon készpénzben, vagy bankkártyával! A bankkártyával történő fizetés vásárlásnak minősül!
Elérhető fizetési módok Csomagautomatánál
- Bankkártyás fizetés most, /SimplePay/
- Utánvét kizárólag bankkártyával, a megrendelés átvételekor a Csomagautomatából
(elfogadott bankkártyák: valamennyi chipes és mágnes csíkos VISA, ELectron, Mastercard, Maestro bankkártya)
A megkötött szerződéstől való elállás
A felhasználónak joga van a megrendelt áru átvételétől számítva, tizennégy munkanapon belül, indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ha a felhasználó így dönt, a következő feltételeket kell betartania:
- az átvett csomagot vissza kell küldenie a számlán feltüntetett címre
- a visszaküldött csomagolásnak és árunak sértetlennek és bontatlannak kell lennie, valamint szükséges az eredeti számlát is mellékelni.
- a szerződéstől, megrendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha az árut az átvétel napjától hét munkanapon belül visszaküldi a feladónak.
- a visszaküldött áru átvétele után az eladó köteles 15 napon belül a szerződéstől való elállástól a vevőnek visszaküldeni a pénzt postai utalványon, vagy banki átutalással az ügyfél által megadott bankszámlájára, vagy közös megegyezés alapján az adott összeg levásárolható.
-abban az esetben, ha a fent említett feltételek nem teljesülnek és azok nincsenek betartva nem fogadhatjuk el a rendeléstől való elállást! Ebben az esetben az áru vissza lesz küldve a vásárlónak!
Reklamáció
A vásárlót az egy éves szavatossági idő illeti meg a megvásárolt tartós fogyasztási cikkekre. A garancia nem vonatkozik az áru természetes elhasználódására, vagy annak szakszerűtlen tárolására, használatára.
Reklamáció esetén az eladó köteles haladéktalanul, bonyolultabb esetekben 3 munkanapon belül érdemi választ adni a panaszra, amely határidő nem azonos a hiba szakértői véleményezésének idejével. A panaszkezelés nem tarthat 3O napnál hosszabb ideig, ha viszont letelik ez az idő és nem történt előrelépés, akkor a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mint javíthatatlan hiba esetén.
Ameddig a reklamált hiba javítható, korrigálható a vevőnek joga van a díjmentes javításra. Abban az esetben , ha a hiba nem elhárítható, a vásárló igényelheti a cserét vagy elállhat a szerződéstől és visszaigényelheti a kifizetett összeget.
Felbontott, kipróbált terméket nem áll módunkban díjtéríteni!
A vevő köteles az adott hibát az eladónak írásban reklamálni postán vagy e-mailben.
A reklamációnál szükséges az eredeti számlát visszaküldeni, megadni a megrendelés számát, feltüntetni a termék pontos megnevezését és a hibát pontos leírással meghatározni.
Az áru cseréje, vagy árának visszafizetése kizárólag számlával, eredeti csomagolásban, minden dokumentum bemutatásával lehetséges!