A csomagot a Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja házhoz, illetve az általad kiválasztott PostaPontra a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül.
Miért érdemes a PostaPontot választani?
A PostaPont hálózattal egy új, kényelmes, országszerte 2600 Postán, 270 Coop üzletben és 125 MOL benzinkúton hozzáférhető csomagátvételi módot vehetsz igénybe.
Az ország legkiterjedtebb hálózata áll rendelkezésedre, széleskörű elérhetőséggel.
Nem kell magánküldeményeid munkahelyedre kérned.
A legtöbb MOL benzinkúton található PostaPont 0-24 órás átvételi lehetőséget biztosít.
SMS-ben vagy e-mailben – ahogy Te szeretnéd – értesítünk a küldemény érkezéséről.
A PostaPontokon is fizethetsz bankkártyával.
- Boltunkban (nincs szállítási díj). Fizetni, készpénzzel és Bankkártyával lehet. Az átvétel napjáról, e-mail-ben értesítünk.
Visszavonásig:
Utánvét esetén:
- 20.000.-Ft.-ig, kiszállítással: 1.800.-Ft
- 20.000.-Ft.-ig, PostaPontra: 1.400.-Ft
- 20 000 Ft -ot meghaladó megrendelésnél a szállítás ingyenes! A Futárnál, bankkártyával is lehet fizetni!
Átutalás esetén:
- 20.000.-Ft.-ig, kiszállítással: 1.300.-Ft
- 20.000.-Ft.-ig, PostaPontra: 1.300.-Ft
- 20 000 Ft -ot meghaladó megrendelésnél a szállítás ingyenes!
Viszonteladóknak:
- 100.000.-Ft.-ig 2 000 Ft
- 100 000 Ft -ot meghaladó megrendelésnél a szállítás ingyenes!
Részletek
Amennyiben a megrendelt termékek üzletünkben elérhetőek, és 14:00 óra előtt leadtad a rendelést, még aznap postázzuk a csomagod. Előre utaláskor, a beérkezett banki utalás után postázunk. A kézbesítő a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha 8-17 óra között nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi, Postapont vagy Csomagautomata címet megadni. A Futárnál, bankkártyával is lehet fizetni!
Elérhető fizetési módok
Az alábbi módokon tudod kifizetni leadott megrendelést, szállítási/átvételi módonként:
Elérhető fizetési módok csomagküldés esetén
- Átutalás, előre utalással bankszámlánkra.
- e-mail-ben elküldjük a számlát, csak utána utalj
- Az átutaláshoz szükséges minden információ, a számlán rajta lesz
- Utánvét, fizetés a futárnál készpénzben vagy bankkártyával! A bankkártyával történő fizetés vásárlásnak minősül!
Elérhető fizetési módok Posta Pontokon
(Posták és MOL kutak)
- Átutalás, előre utalással bankszámlánkra.
- e-mail-ben elküldjük a számlát, csak utána utalj
- Az átutaláshoz szükséges minden információ, a számlán rajta lesz
- Utánvét, fizetés a Posta Pontokon készpénzben, vagy bankkártyával! A bankkártyával történő fizetés vásárlásnak minősül!
Elérhető fizetési módok Csomagautomatánál
- Átutalás, előre utalással bankszámlánkra.
- e-mail-ben elküldjük a számlát, csak utána utalj
- Az átutaláshoz szükséges minden információ, a számlán rajta lesz
- Utánvét kizárólag bankkártyával, a megrendelés átvételekor a Csomagautomatából
(elfogadott bankkártyák: valamennyi chipes és mágnes csíkos VISA, ELectron, Mastercard, Maestro bankkártya)
- Átutalásos fizetés választása esetén a megrendelés(ek) teljesítése kizárólag a megrendelés(ek) értékének számlánkra történő megérkezése után történik.
- e-mail-ben elküldjük a számlát, csak utána utalj
- Az átutaláshoz szükséges minden információ, a számlán rajta lesz
A megkötött szerződéstől való elállás
A felhasználónak joga van a megrendelt áru átvételétől számítva, tizennégy munkanapon belül, indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ha a felhasználó így dönt, a következő feltételeket kell betartania:
- az átvett csomagot vissza kell küldenie a számlán feltüntetett címre
- a visszaküldött csomagolásnak és árunak sértetlennek és bontatlannak kell lennie, valamint szükséges az eredeti számlát is mellékelni.
- a szerződéstől, megrendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha az árut az átvétel napjától hét munkanapon belül visszaküldi a feladónak.
- a visszaküldött áru átvétele után az eladó köteles 15 napon belül a szerződéstől való elállástól a vevőnek visszaküldeni a pénzt postai utalványon, vagy banki átutalással az ügyfél által megadott bankszámlájára, vagy közös megegyezés alapján az adott összeg levásárolható.
-abban az esetben, ha a fent említett feltételek nem teljesülnek és azok nincsenek betartva nem fogadhatjuk el a rendeléstől való elállást! Ebben az esetben az áru vissza lesz küldve a vásárlónak!
Reklamáció
A vásárlót az egy éves szavatossági idő illeti meg a megvásárolt tartós fogyasztási cikkekre. A garancia nem vonatkozik az áru természetes elhasználódására, vagy annak szakszerűtlen tárolására, használatára.
Reklamáció esetén az eladó köteles haladéktalanul, bonyolultabb esetekben 3 munkanapon belül érdemi választ adni a panaszra, amely határidő nem azonos a hiba szakértői véleményezésének idejével. A panaszkezelés nem tarthat 3O napnál hosszabb ideig, ha viszont letelik ez az idő és nem történt előrelépés, akkor a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mint javíthatatlan hiba esetén.
Ameddig a reklamált hiba javítható, korrigálható a vevőnek joga van a díjmentes javításra. Abban az esetben , ha a hiba nem elhárítható, a vásárló igényelheti a cserét vagy elállhat a szerződéstől és visszaigényelheti a kifizetett összeget.
Felbontott, kipróbált terméket nem áll módunkban díjtéríteni!
A vevő köteles az adott hibát az eladónak írásban reklamálni postán vagy e-mailben.
A reklamációnál szükséges az eredeti számlát visszaküldeni, megadni a megrendelés számát, feltüntetni a termék pontos megnevezését és a hibát pontos leírással meghatározni.
Az áru cseréje, vagy árának visszafizetése kizárólag számlával, eredeti csomagolásban, minden dokumentum bemutatásával lehetséges!