Menü
Kosár

Szállítási, fizetési információk

A csomagot a Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja házhoz, illetve az általad kiválasztott PostaPontra a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül. 

Miért érdemes a PostaPontot választani?

A PostaPont hálózattal egy új, kényelmes, országszerte 2600 Postán, 270 Coop üzletben és 125 MOL benzinkúton hozzáférhető csomagátvételi módot vehetsz igénybe.

  • Az ország legkiterjedtebb hálózata áll rendelkezésedre, széleskörű elérhetőséggel.

  • Nem kell magánküldeményeid munkahelyedre kérned.

  • A legtöbb MOL benzinkúton található PostaPont 0-24 órás átvételi lehetőséget biztosít.

  • SMS-ben vagy e-mailben – ahogy Te szeretnéd – értesítünk a küldemény érkezéséről.

  • A PostaPontokon is fizethetsz  bankkártyával.

A megrendelt áru szállítási díja:
  • Boltunkban (nincs szállítási díj). Fizetni, készpénzzel és Bankkártyával lehet. Az átvétel napjáról, e-mail-ben értesítünk.
MPL futárszolgálattal Országosan:

Visszavonásig:

Utánvét esetén:

  • 20.000.-Ft.-ig, kiszállítással:                   1.800.-Ft
  • 20.000.-Ft.-ig, PostaPontra:                    1.400.-Ft
  • 20 000 Ft -ot meghaladó megrendelésnél a szállítás ingyenes! A Futárnál, bankkártyával is lehet fizetni!

Átutalás esetén:

  • 20.000.-Ft.-ig, kiszállítással:                   1.300.-Ft
  • 20.000.-Ft.-ig, PostaPontra:                    1.300.-Ft
  • 20 000 Ft -ot meghaladó megrendelésnél a szállítás ingyenes!

 

Viszonteladóknak: 

  • 100.000.-Ft.-ig                                    2 000 Ft
  • 100 000 Ft -ot meghaladó megrendelésnél a szállítás ingyenes!

Részletek

Amennyiben a megrendelt termékek üzletünkben elérhetőek, és 14:00 óra előtt leadtad a rendelést, még aznap postázzuk a csomagod. Előre utaláskor, a beérkezett banki utalás után postázunk. A kézbesítő a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha 8-17 óra között nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi, Postapont vagy Csomagautomata címet megadni. A Futárnál, bankkártyával is lehet fizetni!

Elérhető fizetési módok

Az alábbi módokon tudod kifizetni  leadott megrendelést, szállítási/átvételi módonként:


Elérhető fizetési módok csomagküldés esetén

- Átutalás, előre utalással bankszámlánkra.

  • e-mail-ben elküldjük a számlát, csak utána utalj
  • Az átutaláshoz szükséges minden információ, a számlán rajta lesz

- Utánvét, fizetés a futárnál készpénzben vagy bankkártyával! A bankkártyával történő fizetés vásárlásnak minősül!

Elérhető fizetési módok Posta Pontokon
(Posták és MOL kutak)

- Átutalás, előre utalással bankszámlánkra.

  • e-mail-ben elküldjük a számlát, csak utána utalj
  • Az átutaláshoz szükséges minden információ, a számlán rajta lesz

- Utánvét, fizetés a Posta Pontokon készpénzben, vagy bankkártyával! A bankkártyával történő fizetés vásárlásnak minősül!


Elérhető fizetési módok Csomagautomatánál

- Átutalás, előre utalással bankszámlánkra.

  • e-mail-ben elküldjük a számlát, csak utána utalj
  • Az átutaláshoz szükséges minden információ, a számlán rajta lesz

- Utánvét kizárólag bankkártyával, a megrendelés átvételekor a Csomagautomatából
(elfogadott bankkártyák: valamennyi chipes és mágnes csíkos VISA, ELectron, Mastercard, Maestro bankkártya)

Fontos információk
  • Átutalásos fizetés választása esetén a megrendelés(ek) teljesítése kizárólag a megrendelés(ek) értékének számlánkra történő megérkezése után történik.
  • e-mail-ben elküldjük a számlát, csak utána utalj
  • Az átutaláshoz szükséges minden információ, a számlán rajta lesz

A megkötött szerződéstől való elállás

A felhasználónak joga van a megrendelt áru átvételétől számítva, tizennégy munkanapon belül, indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ha a felhasználó így dönt, a következő feltételeket kell betartania:

- az átvett csomagot vissza kell küldenie a számlán feltüntetett címre

- a visszaküldött csomagolásnak és árunak sértetlennek és bontatlannak kell lennie, valamint szükséges az eredeti számlát is mellékelni.

- a szerződéstől, megrendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha az árut az átvétel napjától hét munkanapon belül visszaküldi a feladónak.

- a visszaküldött áru átvétele után az eladó köteles 15 napon belül a szerződéstől való elállástól a vevőnek visszaküldeni a pénzt postai utalványon, vagy banki átutalással az ügyfél által megadott bankszámlájára, vagy közös megegyezés alapján az adott összeg levásárolható.

-abban az esetben, ha a fent említett feltételek nem teljesülnek és azok nincsenek betartva nem fogadhatjuk el a rendeléstől való elállást! Ebben az esetben az áru vissza lesz küldve a vásárlónak!

Reklamáció

A vásárlót az egy éves szavatossági idő illeti meg a megvásárolt tartós fogyasztási cikkekre. A garancia nem vonatkozik az áru természetes elhasználódására, vagy annak szakszerűtlen tárolására, használatára.

Reklamáció esetén az eladó köteles haladéktalanul, bonyolultabb esetekben 3 munkanapon belül érdemi választ adni a panaszra, amely határidő nem azonos a hiba szakértői véleményezésének idejével. A panaszkezelés nem tarthat 3O napnál hosszabb ideig, ha viszont letelik ez az idő és nem történt előrelépés, akkor a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mint javíthatatlan hiba esetén.

Ameddig a reklamált hiba javítható, korrigálható a vevőnek joga van a díjmentes javításra. Abban az esetben , ha a hiba nem elhárítható, a vásárló igényelheti a cserét vagy elállhat a szerződéstől és visszaigényelheti a kifizetett összeget.

Felbontott, kipróbált terméket nem áll módunkban díjtéríteni!

A vevő köteles az adott hibát az eladónak írásban reklamálni postán vagy e-mailben.

A reklamációnál szükséges az eredeti számlát visszaküldeni, megadni a megrendelés számát, feltüntetni a termék pontos megnevezését és a hibát pontos leírással meghatározni.

Az áru cseréje, vagy árának visszafizetése kizárólag számlával, eredeti csomagolásban, minden dokumentum bemutatásával lehetséges!

A jobb felhasználói élmény érdekében weboldalunkon cookie-kat használunk. A weboldal böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. Adatkezelési tájékoztató.